اسکنتُ میخواد چیکار کنه ؟

اسکنت نیوز

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ 924 بازدید

اسکنتُ میخواد یک مسیر سخت و نا هموار را برای شما آسون و مرتفع کنه ، با خودتون میگید چطور ؟ پس با ما باشید.

اتمام حجت کنیم

جنگ اول به از صلح آخر باید در این مطلب حتما عنوان کنم که نباید از دنیای جدید ترسید و باید تمام ترس ها و ماندن در بازار های سنتی و سخت را کنار بگذاریم. پس اگر شما ترسی از داشتن مخاطب های بی شمار و جدید از جای جای ایران عزیز ندارید با ما همراه باشید

فروش کالا در بازار قدیم

برای فروش یک کالا که شما در انبار شرکت یا انبار فروشگاه خود دارید باید یک مشتری پیدا کنید مطمئنا در بازار سنتی و قدیمی شما باید برای کالای تولید شده یا انبار شده که قصد فروش آن را دارید باید با تبلیغات و رفتن به سوی مشتری ، او را مجاب به خرید کرده این هیچ مشکلی ندارد و نشان میدهد شما توانایی بسیار بالایی در امر فروشندگی و تجارت دارید اما سوال مهم اینجاست دقیقا به چند فروشگاه و مغازه و خورده فروش یا پخش کننده میتوان دسترسی پیدا کرده ؟

اینجا اسکنتُ به شما کمک خواهد کرد و نگرانی ها برطرف میشود. ما با بی نهایت مشتری بالقوه و فعال دسترسی داریم و میتوانیم کالاهای شما را هر روز با بهترین امکانات بصری به مشتری های قدیم و مشتری های جدید شما که به طور حتم فروشنده یا فروشگاه لوازم یدکی میباشند میرسانیم.

فروش در اینترنت

فروش در اینترنت به مشتری که مد نظر شماست از خود فروختن مهمتر است. در دنیای پهناور دیجیتال شما در سایتهای فروشگاهی بسیاری میتوانید عضو شوید کالای خود را به معرض دید و فروش قرار دهید اما چند درصد از فروشگاه های لوازم یدکی از طریق این سایت های غیر تخصصی فروشگاهی از شما خرید خواهند کرد؟

حال اگر این فروشگاه تخصصی باشد و مشتری متخصص در این امر به طور حتم فروش و مشتری های جدید بیشتری به سمت شما خواهد آمد و بازدهی بهتری خواهید داشت

اسکنتُ

اسکنتُ در این میان راه را برای شما هموار میکند در اسکنتُ شما هیچ هزینه مازادی نخواهید کرد و فقط کالای خود را با چند کلیک ساده در اختیار مشتری فعال و فروشگاه دارن لوازم های یدکی خودرو و موتور سیکلت قرار خواهید داد. به همین آسانی اسکنتُ تلاش خواهد کرد تا مشتری بیشتری برای شرکت یا فروشگاه شما برای کالا ها با تیراژ بالای شما پیدا کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

دیدگاهی بنویسید