اِسکُنتُ چیست ؟

اسکنت نیوز

۳۱ فروردین ۱۴۰۱ 1328 بازدید

بروز ترین و جوان ترین سامانه تخصصی خرید و فروش کالا های لوازم یدکی در ایران که به شما کمک خواهد کرد تا برای تمام کالاهای موجود در انبار و یا فروشگاه خود مشتری های دست به نقد پیدا کنید. حتما تابحال در این دنیای بزرگ و پهناور دیجیتالی گذار شما به سایت ها و اپلیکیشن های فروشگاهی و یا اشتراک نیازمندی خورده است و همه آنها با تلاش بسیار زیاد تا حدودی بصورت عامه پسند و تکه هایی از هر چیزی را که فکرش را نمیکنید میخواهند به شما بفروشند اینجاست که تخصص نقشی ندارد.

اسکنتُ یا اسکنتو مهم فروش است . . .

چرا باید اسکنتُ را انتخاب کنیم ؟

باید اعتراف کنیم مهمترین مزیت استفاده از سایت و اپلیکیشن اسکنتُ Sconto وجود مخاطب و مشتری متخصص می باشد؛ همانطور که قبلا عنوان کردیم شاید مثل سایت و اپلیکیشن اسکنتُ که در حال حاضر از آن استفاده میکنید از لحاظ ظاهر بسیار مشابه و از لحاظ مخاطب پر مخاطب تر نیز وجود داشته باشد که به حتم وجود دارد اما ما با دغدغه مخاطب و بازار هدفمند پا به دنیای پهناور اینترنت پا گذاشتیم.

اینکه آگهی مورد نظر شما چه تعداد ببیند مهم است اما اینکه چه تعداد به شکل هدفمند و کارآمد مورد مطالعه و ارزیابی قرار بدهد دقیقا مورد بحث و فکر تیم اسکنتُ است.

به فرض اینکه شما قصد راه اندازی شغل پر سود لوازم یدکی را دارید اینجاست یکی از هدف ها و کمک های اسکنتُ به سراغ شما می آید.

راه اندازی لوازم یدکی

اسکنتُ کمک برای خرید لوازم یدکی

شاید بپرسید چطور اسکنتُ به شما کمک میکند؟

شاید بارها از خودتون بپرسید چطور اسکنتُ میتواند به من کمک کند تا یک کسب و کار جدید راه اندازی کنم؟ و حتما بار ها از خودتون پرسیدید چطور یک فروشگاه لوازم یدکی احداث کنم ؟ حتما از خودتون پرسیدید من که در بازار لوازم یدکی کسی را نمی شناسم پس چطور و از کجا اجناس دست اول و خوش قیمت را پیدا؟ ما این قسمت از فکر شما را خواندیم و برای این مشکل راه حلی پیدا کردیم به اسم اسکنتُ.

اسکنتُ چطور مشکلات لوازم یدکی فروشی را حل میکنید؟

ما مشکل و دغدغه تهیه و توضیع لوازم یدکی را با بازار هدفمند اسکنتُ حل میکنیم “از خودتون پرسیدید چطور؟” به سادگی چند کلیک در دنیای اینترنت با sconot.ir برای رسیدن به تمام افراد با تجربه و رسیدن به دنیای بی کران قطعات یدکی فقط یک تصمیم فاصله است و این بستر را تیم پشتیبانی اسکنتُ فراهم میکند بدون نیاز به هیچ هزینه ای تمام مدت طول شبانه روز درخدمت شما هستیم.

پس باید اعلام کنیم بودن در کنار اسکنتُ شما را از جستجو در بین هزاران لیست تکراری و سرگردانیدر بی نهایت بازار برای یافت اجناس با کیفیت و یافتن فروشندگان حرفه ای بی نیاز میکند. به قولی “با اسکنتُ بازار تو شمتتِ“.

اسکنتُ بزرگترین مجمع تولید کنندگان و فروشندگان لوازم یدکی

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید